عینک جوشکاری سنگ زنی

ارسال به دلخواه مشتری

پس کرایه

20 هزار محصول

روش های پرداخت

پشتیبانی 24/7

پشتیبانی نامحدود آنلاین

تحویل 2 روزه

پیگیری سفارشات

توضیحات

عینک جوشکاری ( سنگ زنی )

عینک جوشکاری ( سنگ زنی ) استاندارد EN166 و Z87/1 که استانداردهای اتحادیه اروپا و آمریکا است . همچنین تأییدیه مرکز تحقیقات وزارت کار را کسب کرده است. برای ما طراحی عینک جوشکاری بسیار مهم است. این که عینک جوشکاری روی چهره هر فردی بنشیند و از چشم های او در برابر اشعه خورشید و تشعشعات صنعتی محافظت کند.  مردم باید بدانند آسیب های چشمی شاید امروز با کمی درد همراه باشد، امادر دراز مدت باعث مشکلات بسیار و گاه جبران ناپذیری می شود.

مزایای عینک جوشکاری:

عینک جوشکاری  به دلیل ضد موج بودن باعث می شود تا در زمان استفاده طولانی مدت چشم دچار خستگی نشود اما عینک های غیر استاندارد حداکثر ظرف مدت 30 دقیقه سر درد و خستگی چشم را همراه دارند.
کلیه عینک جوشکاری های توتاص شامل دو سال گارانتی برای دارا بودن UV400 هستند.

لنز مناسب کارتان را انتخاب نمایید:
لنز دودی: انتقال تمامی رنگها در همان درجه، محافظ چشم از تابش خیره کننده بیش از حد بالا . سطح نورهای خطرناک اشعه ماورای بنفش بدون تحریف ادراک رنگ، ایده آل برای محیط بیرون برای استفاده در روز روشن و آفتابی. لنز ایمنی متداول/رایج تر از لنزهای رنگی
لنز سفید: انتقال تمامی رنگها در همان درجه، محافظ چشم از تابش خیره کننده بیش از حد بالا و سطح نورهای خطرناک اشعه ماورای بنفش بدون تحریف ادراک رنگ، ایده آل برای محیط بیرون برای استفاده در روز روشن و آفتابی. لنز ایمنی متداول/رایج تر از لنزهای رنگی
لنز مشکی نور 9: عینک جوشکاری نور 9 مناسب برای جوشکاری

ساختار عینک جوشکاری

این عینک محافظ با شعاع دید و ایمنی بالا با دسته ی پهن (کرکره ای) و طراحی ارگونومی و انعطاف پذیری مناسب یکی از عینک های پر طرفدار در صنعت ایمنی می باشد. مزیت این عینک با داشتن فریم بزرگ قابلیت استفاده بر روی عینک طبی را نیز دارا می باشد. حفاظت کامل از کناره ها و زیر فریم با وسعت دید مناسب و کیفیت لنز در مقابل ضربه و خش و بخار را دارا می باشد . یکی از مناسب ترین فریم ها با زاویه دید گسترده، برای استفاده صنعتی است.

 

دسته های این فریم قابل تنظیم به تناسب صورت هستند و قابلیت پوشش وسیع صورت را دارا می باشد. انتخاب رنگ نوع رنگ لنز می باشد، لنز عینک خود را با توجه به نوع کارتان انتخاب نمایید:

* لنز شفاف : انتقال تمامی رنگ ها در همان درجه

* لنز دودی(نوک مدادی): محافظ چشم از تابش خیره کننده بیش از حد بالا و سطح نورهای خطرناک اشعه ماورابنفش . بدون تحریک ادراک رنگ، ایده آل برای محیط بیرون برای استفاده در روز روشن و آفتابی .

* لنز مشکی (نمره 9) : مناسب برای جوشکاری

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عینک جوشکاری سنگ زنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *