انبر قفلی 10 اینچ RH-1410

–  تولید شده از ماده باکیفیت Cr-Mo به منظور ایجاد بالاترین مقاومت در حین انجام کارهای صنعتی

–  پوشیده شده از نیکل که باعث افزایش طول عمر و ورود آسیب کمتر به ابزار در زمان انجام کارهای دشوار می‌شود

–  دارای طراحی ارگونومیک و پیشرفته به منظور استفاده آسان‌تر

–  مجهز به فک‌ها و دندانه‌های سخت‌کاری شده مطابق با استاندارد DIN به منظور افزایش مقاومت سایشی و همچنین ثابت نگه داشتن قطعه کار

– مجهز به بولت آلن‌خور تحتانی به منظور ایجاد فشار و گیرایی بیشتر

– دارای قابلیت تنظیم آچار آلن تحتانی به منظور تنظیم فشار بر روی قطعه کار و نزدیک کردن فک‌ها به یکدیگر برای افزایش تسلط بر روند کار

–  با قابلیت سیم‌چین برای قطع سیم‌ها و موادی نظیر آن

–  مجهز به سیستم قفل‌کن ماشه انبر که قدرت بیشتری را برای ثابت نگه داشتن قطعه کار به کاربر می‌دهد

– با طراحی ارگونومیک به منظور افزایش سهولت روند کار و کاهش خستگی دست کاربر

ارسال به دلخواه مشتری

پس کرایه

20 هزار محصول

روش های پرداخت

پشتیبانی 24/7

پشتیبانی نامحدود آنلاین

تحویل 2 روزه

پیگیری سفارشات

شناسه محصول: RH-1410 دسته: , , , برچسب: , ,

جنس بدنه

ابزارآلات دستی باید از بدنه­ای مقاوم و ضد سایش برخودار باشند تا در زمان انجام کارهای دشوار مانند کارهای ساختمانی و تعمیرات به سادگی دچار خوردگی نشوند.

مجموعه انبرقفلی­های رونیکس با بهره­مندی از بدنه مقاوم ساخته شده از مواد Cr-Moاین قابلیت را دارند که در انجام پروژه­های سخت مورد استفاده قرار بگیرند بدون آنکه دچار ساییدگی و خوردگی ناشی از فشار بر قطعات کار شوند. به علاوه این ابزارآلات از نیکل پوشیده شده­اند که باعث افزایش طول عمر آن­ها و همچنین کاهش آسیب­هایی می­شود که در حین انجام کار ممکن است برای ابزار رخ دهد.

طراحی ارگونومیک

یکی از مهمترین ویژگی ابزارآلات دستی طراحی سبک و ارگونومیک آن­ها است. طراحی مناسب علاوه بر جلب نظر کاربران در هنگام انتخاب ابزارآلات باعث می­شود که کاربر در حین انجام کار خستگی کمتری را تحمل کند.

مجموعه انبرقفلی­های رونیکس دارای طراحی مناسب بوده و خوش­دست هستند. این ابزارآلات با وزن سبک به کاربر اجازه می­دهد که ساعت­های متمادی بدون خستگی به فعالیت خود ادامه دهد و در نهایت به نتیجه مطلوب دست یابد.

سایر امکانات و متعلقات

· مجموعه انبرقفلی­های رونیکس به فک­ها و دندانه­های سخت­کاری شده مطابق با استاندارد DINمجهز است که افزایش مقاومت سایشی و همچنین ثابت نگه داشتن قطعه کار را به همراه دارد.

· این ابزارآلات دارای بولت آلن­خور تحتانی به منظور ایجاد فشار و گیرایی بیشتر هستند.

· آچار آلن تحتانی این انبرقفلی­ها برای تنظیم فشار بر روی قطعه کار و افزایش تسلط بر روند کار قابل تنظیم است.

· این ابزارالات رونیکس قابلیت این را دارند که مانند یک سیم­چین برای قطع سیم­ها و مواردی نظیر آن مورد استفاده قرار بگیرند.

· مجموعه انبرقفلی­های رونیکس دارای سیستم قفل کن ماشه انبر هستند که قدرت بیشتری را برای ثابت نگه‌داشتن قطعه کار به کاربر می­دهند.

انبرقفلی­های مدل RH-1405 ، RH-1407 ، RH-1410 ، RH-1420رونیکس در یک کلام

آنچه گفته شد بیان ویژگی­های یکی از مجموعه­های پیشرفته ابزارآلات دستی تولید شده توسط رونیکس بود که با بدنه­ای مقاوم و بادوام و همچنین طراحی مناسب و ارگونومیک این امکان را در اختیارکاربران قرار داده که برای ساعت­های طولانی به صورت پیوسته به فعالیت­های خود در محیط­های مختلف ادامه دهند و درنهایت به نتیجه مدنظر دست پیدا کنند.

مجموعه انبرقفلی­های رونیکس با برخورداری از ویژگی­ها و قابلیت­های متنوع توانسته‌اند آزمون خود را در انجام پروژه­های گوناگون پس دهند و با بهره­مندی از بدنه ضدخش خود را به عنوان همراه همیشگی کاربران در این زمینه معرفی کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر قفلی 10 اینچ RH-1410”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *