چرخ سنباده 175 میلی متری 370 وات مدل 3507

  • ساختار مناسب و ارگونومیک
  • دارای چراغ مخصوص کار
  • کیفیت بالای ساخت
  • استفاده از مواد اولیه ضدغبار در محصول
  • دارای دستگیره ضدتعریق
  • تحت ضمانت رونیکس

ارسال به دلخواه مشتری

پس کرایه

20 هزار محصول

روش های پرداخت

پشتیبانی 24/7

پشتیبانی نامحدود آنلاین

تحویل 2 روزه

پیگیری سفارشات

شناسه محصول: 3507 دسته: , برچسب: ,

موتور 370 واتی

موتور یک ابزار برقی از مهمترین و اساسی ترین قسمت های آن است که لازم است از دوام بالا و قدرت مطلوبی برخوردار باشد. بر همین اساس رونیکس چرخ سنباده 3507 را به موتوری با توان 370 وات با پوسته ای از جنس آلیاژ آلومینیوم دایکاست مجهز کرده که این موتور می تواند با سرعت 2850 دور در دقیقه صفحات سنگ را به حرکت در آورد. سرعت بالای موتور باعث عملکرد بهتر و توان بالای آن نیز موجب افزایش قدرت دستگاه می شود. در ضمن این دستگاه همانند اکثر ابزارهای برقی با ولتاژ 220 ولت و فرکانس 50 هرتز کار می کند.

طراحی ارگونومیک

برای این که کاربران بتوانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند، لازم است تا چرخ سنباده طراحی مناسب و ساختاری ارگونومیک داشته باشد. به همین جهت رونیکس مدل 3507 خود را در وزن و ابعادی مناسب تولید کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و در هنگام حمل و جابه جایی آن با مشکلی مواجه نشوند. طراحی این چرخ سنباده به گونه است که در دو طرف بدنه آن سنگ هایی جهت کاربری های متفاوت تعبیه شده است. از دیگر ویژگی این دستگاه می توان به ایجاد کمترین صدا و لرزش در حین کار اشاره کرد. رونیکس جهت افزایش دقت، کیفیت و ایمنی برای این محصول یک چراغ کار در نظر گرفته است که امکان سنباده زنی در شرایط کم نور را فراهم می کند و دقت انجام کار را بالا می برد.

تجهیزات ایمنی

با توجه به این که چرخ سنباده با سرعت بالایی در گردش است، احتمال خطر در آن بسیار خواهد بود. رونیکس در ساخت این دستگاه به حفظ ایمنی کاربر توجه کرده و قسمت های مختلف آن را به تجهیزات ایمنی مجهز کرده است. محافظ چشم یکی از آنها می باشد که با قرارگیری در قسمت بالایی صفحه سنگ از پرت شدن براده های کوچک به چشم افراد جلوگیری می کند. همچنین این دستگاه دارای تکیه گاه قطعه کار است که کاربری آسان و ایمن را برای افراد به وجود می آورد.

سایر ویژگی ها و متعلقات

از دیگر ویژگی های این چرخ سنباده 175 میلی متری برخورداری از محفظه خنک کننده جهت افزایش طول عمر دستگاه می باشد. در ضمن مدل 3507 رونیکس قابلیت نصب صفحه ای با قطر 175×25 میلی متر را دارد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چرخ سنباده 175 میلی متری 370 وات مدل 3507”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *