میخکوب بادی رونیکس تی پو مدل RA-T50

  • ابزارآلات با کیفیت برند Ronix ساخت کشور چین
  • میخ کوب بادی تیپو برای مصارف کارگاه مبلمان، کابینت و …
  • بدنه ارگونومیک از جنس آلومینیوم دایکاست با عایق پلیمری ضد سرما
  • مجهز به ضربه گیر لاستیکی و پوشش محافظ TPU در انتهای خشاب
  • دارای قلاب کمری جهت جابجایی و شلنگ فنری مقاوم
  • ظرفیت مخزن 80 عدد میخ مناسب سایز L1.4×W1.6×H15-50
  • بازه فشار هوای کاری بین 60-100 PSI
  • دارای سیلندر پلاستیکی با دوام و فناوری صدا خفه کن
  • وزن پایین 1.3 کیلوگرم
  • 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش

ارسال به دلخواه مشتری

پس کرایه

20 هزار محصول

روش های پرداخت

پشتیبانی 24/7

پشتیبانی نامحدود آنلاین

تحویل 2 روزه

پیگیری سفارشات

شناسه محصول: RA-T50 دسته: , برچسب: ,

مکانیزم اثر

ابزارآلاتی که با نیروی باد فعالیت میکنند و اصطلاحا ابزارهای بادی یا پنوماتیکPneumatics) ) معرفی می‌شوند دارای سیستمی به نسبت ساده اما بی‌نهایت قدرتمند هستند. این نوع دستگاه‌ها با ذخیره، هدایت و به کار بستن فشار هوای بالا توان لازم جهت عملکرد مخصوص به خود را تولید می‌کنند. به همین سبب وجود یک پمپ باد مرکزی جهت اتصال به دستگاه از ملزومات اجتناب‌ناپذیر هنگام استفاده از این نوع ابزارهاست. همچنین ابزارهای بادی بسیار کم‌هزینه‌تر از انواع ابزارآلات برقی هستند که این موضوع موجب شده تا بسیار مورد استقبال قرار بگیرند.

میخکوب RA-T50نیز از دسته ابزارهای بادی است که با تولید فشاری بالغ بر 60 الی 100 PSIامکان کوبش میخ‌هایی تا اندازه 50 میلی‌متر در سطوح چوبی را فراهم میکند. به علاوه خشاب این محصول توانایی ذخیره 100 میخ به صورت همزمان را داراست.

سیلندر پلاستیکی

استفاده از سیلندرهای فلزی در ابزارآلات مختلف از گذشته تا به امروز بسیار متداول بوده است. سیلندرهای فلزی معایبی از جمله نیاز به روغن‌کاری مداوم و استهلاک بالا دارند. معایبی که در آخر باعث کاهش طول عمر مفید کل دستگاه می‌شوند.

در تولید میخکوب RA-T50رونیکس اما از سیلندر پلاستیکی بهره برده شده است. این سیلندر باکیفیت و بادوام تنها بعد از هر یک میلیون بار میخ‌کاری به روغن‌کاری نیاز پیدا‌ می‌کند. به همین ترتیب استهلاک سیلندر کاهش پیدا کرده و به طول عمر محصول افزوده می‌شود. به علاوه سیلندر پلاستیکی با حذف زمان روغن‌کاری مستمر باعث افزایش سرعت راندمان کار شما می‌شود.

مشخصات فیزیکی بدنه

RA-T50دارای جثه کوچک و وزن بسیار کمی در حدود 1.3 کیلوگرم است که استفاده از آن در شرایط و محیط‌های مختلف را بسیار آسان و بی‌رنج نموده است. روکش TPUخشاب جهت محافظت از ضربه و ایجاد خط و خراش بر آن، روکش پلاستیکی تزریقی دسته از نوع ضدتعریق و ضدلغزش که علاوه بر عدم ایجاد حس خستگی در دست کاربر، به آسانی از دسته جدا نشده و فرم خود را از دست نمی‌دهد و سپر ضدضربه در انتهای خشاب جهت محافظت از دست کاربر و نگهداری از خود خشاب در برابر آسیب‌های احتمالی، از جمله ویژگی‌های مهم فیزیکی بدنه این میخکوب هستند که هر کدام برای استفاده مفیدتر از محصول در نظر گرفته شده‌اند.

همچنین در قسمت پیشانی این محصول ضامنی تعبیه شده تا کاربر بدون نیاز به آچار و به راحت‌ترین صورت ممکن پیشانی میخکوب را باز کرده و از گیر نکردن یا کج نشدن میخ‌ها اطمینان حاصل کند. این ویژگی به تنهایی موجب تسریع عمل میخ‌کاری نیز می‌گردد.

کلیدهای تنظیم دستگاه

کلید شلیک میخ و کلید تنظیم سرعت میخ‌کاری به صورت تک به تک یا رگباری، روی همان کلید شلیک اصلی، در میخکوب RA-T50، وظیفه کنترل این محصول را برعهده دارند. با این کلیدها در شرایط و محیط‌های مختلف می‌توان سرعت میخ‌کاری را کنترل کرد. به علاوه امکان تنظیم عمق میخ‌کاری نیز در این دستگاه قابل دسترسی است که از دیگر ویژگی‌های حرفه‌ای آن محسوب می‌شود.

دیگر ویژگی‌ها و متعلقات

  • در انتهای بدنه اگزوزی برای خروج هوای اضافه تعبیه شده است. این اگزوز مجهز به سیستم صداخفه‌کن است که از تولید صدای آزاردهنده توسط دستگاه جلوگیری می‌کند.
  • در بسته‌بندی RA-T50قلابی جانبی قرار داده شده است که با متصل کردن آن به بدنه میخکوب می‌توانید آن را از جیب، کمربند یا لباس خود آویزان کنید.
  • دستگاه مجهز به ضامنی ایمن در قسمت نوک پیشانی است که به کلید شلیک میخ مرتبط بوده و با قفل آن، از کاربر در برابر صدمات احتمالی حاصل از شلیک ناگهانی محافظت می‌کند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میخکوب بادی رونیکس تی پو مدل RA-T50”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *