دریل رونیکس مدل 2106C

  • دریل رونیکس ساخت چین
  • مجهز به آرمیچر و بالشتک های صنعتی
  • تولید توسط دستگاههای تمام اتوماتیک مطابق با استاندارد CE
  • دارای سه نظام اتوماتیک 6/5 میلیمتری دقیق
  • کلید دور متغیر با قابلیت راست گرد، چپ گرد و ضد غبار
  • کابل 3 متری مقاوم مطابق با استاندارد VDE آلمان
  • بسیار سبک و کوچک با حمل راحت
  • 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر

ارسال به دلخواه مشتری

پس کرایه

20 هزار محصول

روش های پرداخت

پشتیبانی 24/7

پشتیبانی نامحدود آنلاین

تحویل 2 روزه

پیگیری سفارشات

شناسه محصول: Ronix Electric Drill 2106C دسته: , برچسب: ,

دریل رونیکس سه نظام اتوماتیک 6.5 میلی متر مدل 2106C ابزار حرفه ای استادکار

دریل رونیکس سه نظام اتوماتیک 6.5 میلی متر مدل 2106C نیز همانند مدل های همتای خود از کوچکترین و کم حجم ترین انواع دریل صنعتی می باشد.
که این کوچک بودن نه تنها محدودیتی ایجاد نمی کند بلکه یک مزیت برای عملیات خاص خود نیز می باشد مانند حمل راحت ابزار همراه کاربر.
از این مزیت کم حجم بودن این دریل رونیکس در صنایع MDF، کابینت سازی، کانال سازی، ورق های آردواز و مخصوصا در کارهای نجاری می توان بهره های خاص خود را برد.
سه نظام اتوماتیک این مدل مخصوصا در زمان هایی که نیاز است استاد کار با سرعت بالا مته ها یا سر پیچ گوشتی ها را تعویض کند بسیار کاربرد دارد.
به علاوه به دلیل کوچک بودن سایز سه نظام دریل 2106C این امکان فراهم است که از سر پیج گوشتی ها و مته های با سایز کوچک که بیشتر در صنایع ذکر شده استفاده می شود بهره برد.
این مدل دارای کلید سوئیچ راست گرد و چپ گرد ضد غبار است که برای باز و بست کردن پیچ ها بسیار کاربردی می باشد که به دلیل ضد غبار بودن بسیار مناسب برای فضاهای گرد و غباری همچون کارگاه نجاری می باشد.

یک دریل سبک برای چابکی هنگام کار در کارگاه یا محل نصب!

مدل 2106C رونیکس به دلیل وزن بسیار سبک 1 کیلوگرمی، حجم کم و طراحی خوش دست، برای استفاده کاربرانی ( مانند کاربران کابینت سازی و MDF ) که به مدت طولانی از این ابزار بهره می برند بسیار کارامد بوده و جلوی خستگی زود هنگام کاربر را می گیرد
که این امر خود موضوعی بسیار مهم برای افزایش بازدهی کار می باشد.

کوچک بودن دریل موجب میشود که ابزار خوش دست تر بوده و حتی در جیب لباس کار کاربر نیز قابل حمل و جابجایی باشد، که این باعث بالا رفتن سرعت استفاده و نیز تولید می شود.

دریل رونیکس مدل 2106C یک ابزار کارگاهی

این مدل دریل رونیکس به دلیل عدم حالت چکشی و ساده بودن سه نظام آن بیشتر در فعالیت های کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرد و مناسب استفاده در منازل شما نیست.
چرا که برای بهره بردن در سوراخ کاری های مورد نیاز در منزل بسیار مهم است که دریل حالت چکشی نیز داشته باشد تا بتوان سوراخ کاری روی دیوار، سقف و یا موارد دیگر را اصولی و با دقت انجام داد.
اما مطمئن باشید که این دریل رونیکس 6.5 میلیمتری مدل 2106C یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کارگاه شماست. و این امر با توجه به مطالعه میدانی کاملا مشهود بوده است.
و می توانید با خیال راحت این مدل را برای کارگاه خود ( مخصوصا در صنایع نجاری ) سفارش دهید. زیرا به دلیل دارا بودن ویژگی های خاص مانند چپ گرد و راست گرد بودن، کلید ضد غبار، قفل کلید و سبکی و کم حجم بودن که لازمه ویژگی یک ابزار خوب
کارگاهی است، بهره لازم برای فعالیت های شما کاربران حرفه ای را خواهد داد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل رونیکس مدل 2106C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *